نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ ویزه میهمانانتور ترکیه در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.


 

هتل 4 ستاره مارمارای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل مارمارای استانبول

هتل 4 ستاره مارمارای تور ترکیه استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول که منطقه ای توریستی و تاریخی است , قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار بزرگ , مسجد اباصوفیه , قصر و موزه توپ کاپی اشاره کرد که فقط چند دقیقه با آنها فاصله دارد. از امکانت هتل مارمارای تور ترکیه استانبول نیز می توان به حمام ترکی سنتی , سونا و مجموعه ای از ماساز درمانی , جکوزی و... اشاره کرد. یکی از زیبایی های این هتل نمای خلیج است که منظره بی نظیری را در مقابل چشمان میهمانان تور ترکیه ایجاد می کند.
مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

هتل 3 ستاره پورت ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول تور ترکیه در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورت تور ترکیه استانبول دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.


 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل های 5 ستاره ترکیه

 

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز تور ترکیه آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی زیبا و فوق العاده است که 9 سرسره آبی دارد , علاوه بر این یک استخر موجی هم دارد که بسیار هیجان انگیز است. هتل رویال وینگز تور ترکیه آنتالیا فاصله بسیار کمی (500 متر) با سواحل لارا دارد. آنچه که زیبایی این هتل 5 ستاره را دو چندان کرده این است که این هتل در میان باغ های بزرگ و زیبا قرار گرفته است. اتاق های هتل رویال وینگز تور ترکیه آنتالیا دارای تهویه مناسب , بالکن خصوصی که منظره بی نظیری دریای نیلگون مدیترانه را می توانید از آنجا مشاهده کنید, همچنین این اتاق ها دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن نیز می باشند.


 

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد تور ترکیه آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود ویژه میهمانان تور ترکیه 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران  تور ترکیه آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد تور ترکیه آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.



:: برچسب‌ها: ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()